SaldeoSMART - platforma dla biur rachunkowych i firm

SaldeoSMART

Automatyzacja księgowości

SaldeoSMART to innowacyjna platforma online, która automatyzuje pracę biur rachunkowych i firm. To intuicyjne narzędzie do fakturowania, które łączy się bezpiecznie z KSeF, oferuje efektywny system OCR i usprawnia elektroniczny obieg dokumentów.

Korzystanie z Saldeo upraszcza procesy księgowe, automatyzując powtarzalne zadania i dążąc do poprawy wygody użytkowników oraz eliminacji błędów. Jest to wszechstronna aplikacja, która wspiera zarówno księgowość, jak i zarządzanie dokumentami.

Chcesz zautomatyzować swoją pracę?

1. Skontaktuj się z nami

Aby się z nami skontaktować, wyślij wiadomość email na adres biuro@helpnetic.pl lub zadzwoń pod jeden z następujących numerów +48 502 630 455 lub +48 535 972 833

2. Poznajmy się

Podczas rozmowy omówimy Twoje bieżące potrzeby i cele biznesowe oraz przedyskutujemy, w jaki sposób możemy pomóc Ci w automatyzacji procesów księgowych. Odkryj, jakie korzyści czekają na Twoją firmę i zaplanuj kroki do pełnej automatyzacji już dziś.

3. Wdrożenie rozwiązań

Nasz zespół ekspercki przekształci Twoje potrzeby w realne rozwiązania. Dzięki naszemu profesjonalnemu podejściu, wdrożenie nowych rozwiązań będzie szybkie, bezproblemowe i dostosowane do Twojej firmy.

Integracje z ponad 40 programami

Insert

Symfonia

Enova365

Comarch

Wapno

Raks SQL

R2 Księga

Taxpro

automatyzacja księgowości

Zobacz co SaldeoSMART może zrobić dla Ciebie!

Aplikacja SaldeoSMART to wszechstronne narzędzie wspierające pracę księgowych i upraszczające zarządzanie dokumentami. Dzięki niej oszczędzasz czas, masz możliwość pracy zdalnej i uporządkowujesz komunikację z klientami (w przypadku biur rachunkowych) lub z pracownikami (w przypadku firm). To elastyczne i wielofunkcyjne narzędzie, doskonale wpisujące się w potrzeby nowoczesnych przedsiębiorstw. Dodatkowo, jest dostępna również aplikacja mobilna, co pozwala na jeszcze większą swobodę w korzystaniu z naszych usług.

System umożliwia również wystawianie faktur, co jest niezwykle wygodne i efektywne. Biura rachunkowe mogą udostępnić tę funkcję swoim klientom poprzez naszą aplikację, a pracownicy w firmach będą mogli samodzielnie wystawiać faktury swoim kontrahentom. Wybierając odpowiedni pakiet lub konsultując się z naszym doradcą, znajdziesz rozwiązanie idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.

Jak SaldeoSMART ułatwia pracę?

Finanse zawsze pod ręką, m.in.: dostęp do bieżących wyników finansowych firmy, kontrola rozliczeń z kontrahentami, generowanie przelewów, opisywanie dokumentów poprzez wymiary dające np. możliwość przyporządkowania dokumentacji pod dany projekt lub oddział firmy.

Porządek w dokumentach, m.in.: wystawianie faktur i archiwum dokumentów online dostępne 24/7 w aplikacji mobilnej lub na komputerze, najbardziej zaawansowana na rynku wyszukiwarka dokumentów oraz najszybciej wdrażany elektroniczny obieg dokumentów.

Łatwiejsze zarządzanie pracownikami, zadaniami i ułatwiona komunikacja, m.in.: elektroniczna obsługa teczek pracowniczych, tworzenie zadań dla współpracowników i dla księgowego, monitoring i raporty czasu pracy.

Jesteśmy dostępni dla Ciebie!

Doceniamy Twój czas, dlatego chcielibyśmy zaprezentować Ci możliwości SaldeoSMART w sposób szybki i przystępny. Możemy umówić się na bezpłatną konsultację, dostosowaną do Twojego harmonogramu.

Zapoznaj się z naszymi usługami IT

logo_helpnetic

Helpnetic Mateusz Wiktor Sp.j.

NIP: 9571127365 REGON: 387220842 KRS: 0000863726

Gdańsk

ul.Wajdeloty 13
80-437 Gdańsk

Rumia

ul.Norwida 11
84-230 Rumia

Polityka prywatności

© helpnetic | Wszelkie prawa zastrzeżone.

Scroll to Top
Przewiń do góry