SaldeoSMART
Automatyzacja księgowości
SaldeoSMART to innowacyjna platforma online, która automatyzuje pracę biur rachunkowych i firm. To intuicyjne narzędzie do fakturowania, które łączy się bezpiecznie z KSeF, oferuje efektywny system OCR i usprawnia elektroniczny obieg dokumentów.
Korzystanie z Saldeo upraszcza procesy księgowe, automatyzując powtarzalne zadania i dążąc do poprawy wygody użytkowników oraz eliminacji błędów. Jest to wszechstronna aplikacja, która wspiera zarówno księgowość, jak i zarządzanie dokumentami.
Chcesz zautomatyzować swoją pracę?
1. Skontaktuj się z nami
Aby się z nami skontaktować, wyślij wiadomość email na adres biuro@helpnetic.pl lub zadzwoń pod jeden z następujących numerów +48 502 630 455 lub +48 535 972 833
2. Poznajmy się
Podczas rozmowy omówimy Twoje bieżące potrzeby i cele biznesowe oraz przedyskutujemy, w jaki sposób możemy pomóc Ci w automatyzacji procesów księgowych. Odkryj, jakie korzyści czekają na Twoją firmę i zaplanuj kroki do pełnej automatyzacji już dziś.
3. Wdrożenie rozwiązań
Integracje z ponad 40 programami
Insert
Symfonia
Enova365
Comarch
Wapno
Raks SQL
R2 Księga
Taxpro
Zobacz co SaldeoSMART może zrobić dla Ciebie!
- Odczytywanie faktur i dokumentów - dzięki wydajnemu narzędziu do OCR system przekształca pracochłonne ręczne przepisywanie danych z faktur w prosty proces.
- Integracja z KSeF - nasza platforma umożliwia bezproblemową integrację z Krajowym Systemem e-Faktur, zapewniając ochronę przed błędami i pełne bezpieczeństwo danych oraz skutecznie kontrolując przepływ dokumentów.
- Elektroniczny obieg dokumentów - szybsza i bardziej efektywna praca staje się rzeczywistością. Dzięki zdalnemu zarządzaniu dokumentami i pełnej kontroli nad ich przepływem eliminujemy zbędne papiery i redukujemy czas pracy.
- Faktury sprzedaży - zautomatyzuj proces fakturowania, korzystając z gotowych szablonów. Teraz nie musisz się martwić o poprawność wystawianych dokumentów.
- Automatyzacja księgowości - wprowadzaj znaczące oszczędności czasu i zasobów, eliminując rutynowe czynności dzięki automatyzacji.
- Kadry i zaliczki - przestań gromadzić teczki pracownicze i zaoszczędź przestrzeń dzięki e-teczkom pracowniczym.
Aplikacja SaldeoSMART to wszechstronne narzędzie wspierające pracę księgowych i upraszczające zarządzanie dokumentami. Dzięki niej oszczędzasz czas, masz możliwość pracy zdalnej i uporządkowujesz komunikację z klientami (w przypadku biur rachunkowych) lub z pracownikami (w przypadku firm). To elastyczne i wielofunkcyjne narzędzie, doskonale wpisujące się w potrzeby nowoczesnych przedsiębiorstw. Dodatkowo, jest dostępna również aplikacja mobilna, co pozwala na jeszcze większą swobodę w korzystaniu z naszych usług.
System umożliwia również wystawianie faktur, co jest niezwykle wygodne i efektywne. Biura rachunkowe mogą udostępnić tę funkcję swoim klientom poprzez naszą aplikację, a pracownicy w firmach będą mogli samodzielnie wystawiać faktury swoim kontrahentom. Wybierając odpowiedni pakiet lub konsultując się z naszym doradcą, znajdziesz rozwiązanie idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.
Jak SaldeoSMART ułatwia pracę?
Finanse zawsze pod ręką, m.in.: dostęp do bieżących wyników finansowych firmy, kontrola rozliczeń z kontrahentami, generowanie przelewów, opisywanie dokumentów poprzez wymiary dające np. możliwość przyporządkowania dokumentacji pod dany projekt lub oddział firmy.
Porządek w dokumentach, m.in.: wystawianie faktur i archiwum dokumentów online dostępne 24/7 w aplikacji mobilnej lub na komputerze, najbardziej zaawansowana na rynku wyszukiwarka dokumentów oraz najszybciej wdrażany elektroniczny obieg dokumentów.
Łatwiejsze zarządzanie pracownikami, zadaniami i ułatwiona komunikacja, m.in.: elektroniczna obsługa teczek pracowniczych, tworzenie zadań dla współpracowników i dla księgowego, monitoring i raporty czasu pracy.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie!
Doceniamy Twój czas, dlatego chcielibyśmy zaprezentować Ci możliwości SaldeoSMART w sposób szybki i przystępny. Możemy umówić się na bezpłatną konsultację, dostosowaną do Twojego harmonogramu.
Zapoznaj się z naszymi usługami IT
Helpnetic Mateusz Wiktor Sp.j.
NIP: 9571127365 REGON: 387220842 KRS: 0000863726
Gdańsk
ul.Wajdeloty 1380-437 Gdańsk
Rumia
ul.Norwida 1184-230 Rumia
08:00 - 16:00 pn. - pt.
© helpnetic | Wszelkie prawa zastrzeżone.